Primaria Galati primeste prin email si posta documente de la cetateni

Directia Impozite, Taxe si Alte Venituri Locale din cadrul Unitatii Administrativ-Teritoriale Municipiul Galati, primeste prin posta si e-mail, cereri si documente referitoare la:

  • Declarare bunuri impozabile: cladiri si terenuri
  • Facilitate fiscale
  • Compensari/restituiri
  • Transfer dosar auto
  • Declaratii rectificative taxa speciala de habitat/ecarisaj
  • Declarare mijloace de transport
  • Scoatere din evidenta fiscala a mijloacelor de transport
  • Declararea mijloacelor de transport marfa cu masa totala autorizata de peste 12 tone aflate in proprietatea persoanelor fizice
  • Declararea mijloacelor de transport pe apa
  • Scoaeterea din evidenta a mijloacelor de transport pe apa
  • Eliberare certificat de atestare fiscala pentru persoane fizice privind impozitele si taxele locale si alte venituri datorate bugetului local
  • Declararea privind stabilirea taxei de habitat
  • Alocare credentiale pentru plata on-line a impozitelor si taxelor care se fac venit la bugetul local

Mai jos redam integral textul comunicatului de presa al primariei Galati si lista integrala de documente ce se pot trimite prin email si posta.

COMUNICAT DE PRESĂ

DIRECȚIA IMPOZITE, TAXE ȘI ALTE VENITURI LOCALE din cadrul UNITĂȚII ADMINISTRATIV-TERITORIALE MUNICIPIUL GALAȚI, primește prin poștă și e-mail, cereri și documente referitoare la:

  1. Declarare bunuri impozabile :cladiri si terenuri
    Actele necesare (scanate)
    – act dobandire ( vanzare/cumparare, donatie, certificate mostenitor, act adjudecare, etc.)
  • Carte identitate titular al dreptului de proprietate
  • Fisa imobilului (documentatia cadastrala)
  • Declaratie model tipizat din sectiunea Formulare
  1. Facilitate fiscale
    Acte necesare (scanate)
  • Certificat incadrare in grad de handicap, alte documente care atesta categoria de beneficiar
  • Carte de identitate solicitant
  • Actul de proprietate al imobilului sau bunului mobil pentru care solicitati scutirea
  • Cerere simpla
  1. Compensari / restituiri
  • Se va completa formularul tipizat din sectiunea Formulare
  • Pentru restituiri se va mentiona contul in care va fi virata suma solicitata
  • Carte identitate solicitant
  1. Transfer dosar auto
  • Cerere simpla
  • Carte identitate solicitant
  • Cartea identitate mijloc de transport
  1. Declaratii rectificative taxa speciala de habitat / ecarisaj
  • Se va completa formularul tipizat din sectiunea Formulare
  • Se va scana si atasa adeverinta Asociatiei de proprietari (pentru imobile tip apartament)
    Toate documentele vor fi semnate “CONFORM CU ORIGINALUL” si scanate.
    Acestea pot fi transmise pe adresa de mail [email protected] sau prin posta la adresa str. Domneasca nr.54 Galati.
    VA RUGAM SA ADAUGATI UN NUMAR DE TELEFON PENTRU EVENTUALE CLARIFICARI/COMPLETARI.
  1. Declarare mijloace de transport
     Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului pe mijloacele de transport aflate în proprietate – tipizat
    Model 2016 ITL 005;
     actul de dobândire a mijlocului de transport ( vânzare/cumpărare, donație, certificate de mostenitor, act adjudecare, factură, leasing, hotărâre judecătorească, etc.); în cazul contractului de înstrăinare/dobândire a mijlocului de transport se vor prezenta 3 exemplare.
     certificatul de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale și alte venituri datorate bugetului local, în cazul achiziționării de la operator economic care nu are ca obiect de activitate comerțul cu mijloace de transport, după caz;
     carte identitate a mijlocului de transport omologată de R.A.R. – fotocopie
     actele de identitate a proprietarului/utilizatorului – fotocopie;
     procesul-verbal de predare-primire a mijlocului de transport, în cazul finalizării contractelor de leasing, care va fi însoțit de facture cu valoare finală a achiziției, dovada efectuării plății și certrificatul fiscal de la operatorul economic;
    Pentru mijloacele de transport dobândite din altă țară, se va adăuga actul de dobândire trebuie tradus de traducăror autorizat.
  2. Scoatere din evidența fiscală a mijloacelor de transport:
     Declarație pentru scoaterea din evidență a mijloacelor de transport – tipizat Model 2016 ITL 016;
     actul de dobândire a mijlocului de transport (vânzare/cumpărare, donație, certificate mostenitor, act adjudecare, factură, leasing, hotărâre judecătorească, certificate de distrugere mijloc de transport etc.); în cazul contractualui de înstrăinare/dobândire a mijlocului de transport se vor prezenta 5 exemplare
     carte identitate a mijlocului de transport omologată de R.A.R. – fotocopie
     actele de identitate a proprietarului/utilizatorului – fotocopie;
  3. Declararea mijloacelor de transport marfă cu masa totală autorizată de peste 12 tone aflate în
    proprietatea persoanelor fizice
     Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului asupra mijloacelor de transport marfă cu masa totală autorizată de peste 12 tone aflate în proprietatea persoanelor fizice (PF) – Model – ITL 006
     actul de dobândire a mijlocului de transport ( vânzare/cumpărare, donație, certificate mostenitor, act adjudecare, factură, leasing, hotărâre judecătorească, etc.); în cazul contractualui de înstrăinare/dobândire a mijlocului de transport se vor prezenta 3 exemplare
     carte identitate a mijlocului de transport omologată de R.A.R. – fotocopie
     adeverință eliberată de R.A.R. care să ateste tipul de suspensie;
     actele de identitate a proprietarului/utilizatorului, după caz;
     certificatul de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale și alte venituri datorate bugetului local, în cazul achiziționării de la operator economic care nu are ca obiect de activitate comerțul cu mijloace de transport, după caz;
  4. Declararea mijloacelor de transport pe apă
     Declarație fiscală pentru stabilirea impozitului/taxei pe mijloacele de transport pe apă – Model – ITL 007
     actul de dobândire a mijlocului de transportpe apă (contract de vânzare/cumpărare, donație,
    certificate mostenitor, act adjudecare, factură, leasing, hotărâre judecătorească, etc.);
     Raportul de inspecție a mijlocului de transport pe apă;
     carnetul ambarcațiunii, după caz.
     actele de identitate al proprietarului/utilizatorului, după caz;
     certificatul de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale și alte venituri
    datorate bugetului local, eliberat de organul fiscal local de la domiciliul vânzătorului
  5. Scoaetre din evidența a mijloacelor de transport pe apă
     Declarație fiscală pentru scoaterea din evidența a mijloacelor de transport pe apă
     actul de înstrăinare a mijlocului de transportpe apă (contract de vânzare/cumpărare, donație,
    certificate mostenitor, act adjudecare, factură, leasing, hotărâre judecătorească, etc.);
     carnetul ambarcațiunii, după caz.
     actele de identitate al proprietarului/utilizatorului, după caz;
  6. Eliberare certificat de atestare fiscală pentru personae fizice privind impozitele și taxele locale și alte venituri datorat ebugetului local:
     cererea de eliberare a certificatului de atestare fiscală pentru persoane fizice privind impozite, taxe locale și alte venituri datorate bugetului local, Model 2016 ITL 010;
     actul de identitate al solicitantului-fotocopie;
     procura prin care solicitantul are mandat din partea contribuabilului, după caz – fotocopie;
     actului de identitate al împuternicitului, după caz- fotocopie
  7. Declararea privind stabilirea taxei de habitat:
     Declarația privind stabilirea taxei de habitat – Model 2016 ITL 015;
     actul de identitate al solicitantului – fotocopie;
     adeverință eliberată de asociația de proprietari/locatari, din care rezultă numărul de persoane care locuiesc la adresa pentru care se stabilește taxa de habitat și perioada aferentă; adeverința va fi semnată de președintele și administratorul asociației de proprietari/locatari.
  8. Alocare credențiale pentru plată on-line a impozitelor și taxelor care se fac venit la bugetul local
     formularul de cerere alocare credențiale
     actul de identitate a solicitantului, sau a împuterncitului acestuia, după caz.
    TOATE FOTOCOPIILE ACTELOR DEPUSE, VOR AVEA ÎNSCRISĂ MENȚIUNEA DE CONFORMITATE ”CONFORM CU ORIGINALUL”, SEMNATE ȘI DATATE DE SOLICITANT.
    ÎN CAZUL FACTURILOR ȘI A CERTIFICATELOR DE DISTRUGERE DEPUSE PENTRU MIJLOACELE DE TRANSPORT, SE VA APLICA ȘI MENȚIUNEA ”DOCUMENTELE ANEXATE SUNT CORECTE, COMPLETE ȘI CONFORME CU REALITATEA”.
    ACTELE SUNT DEPUSE DE CONTRIBUABIL SAU ÎMPUTERNICITUL ACESTUIA, ÎN BAZA PROCURII.
    ACTELE COMUNICATE PRIN EMAIL [email protected] , VOR FI TRANSMISE ÎN ORIGINAL PRIN POȘTĂ.
    TOATE SOLICITĂRILE VOR FI TRIMISE PRIN OFICIUL POȘTAL, LA ADRESA: GALAȚI,
    STR. DOMNEASCA, NR.54 – PRIMĂRIA MUNCIIPIULUI GALAȚI
Comentarii
Articolul de mai sus este destinat exclusiv informării dumneavoastră personale. Dacă reprezentaţi o instituţie media sau o companie şi doriţi un acord pentru republicarea articolelor noastre, va rugăm să ne trimiteţi un mail pe adresa [email protected]
Doneaza pentru a sprijini proiectul "Info real"

Daca ai surprins imagini (foto sau video) care crezi ca pot deveni stiri, nu ezita sa le trimiti la [email protected]

4 thoughts on “Primaria Galati primeste prin email si posta documente de la cetateni

  1. Bună ziua, dacă trimit actele în original, prin posta, cum întru în posesia lor după operare?

  2. Care este adresa de mail la care se poate trimite declaratia in vederea careia se stabileste taxa
    de habitat

  3. Deci am trimis actele in original in plic prin posta catre Taxe si impozite…in data de 19.02.2021 …..peste 2 saptamanai am fost direct la ei (joi zice ca se elibereaza acrele primite prin posta) si imi spun ca de la ei au plecat catre primarie si ca primaria va trimite actele semnate prin posta ….azi 29.03.2021 inca nu am primit nimic incapoi si nu se raspunde la nici un umar de telefon de pe site …….. eu ce ma fac ? ca nu am actele …..nu raspunde nimeni….. ?

  4. Buna dimineata ! Va rug sa îmi trimite-ți adresa de email! Pentru ca trebuie sa fac o cerere de scoaterea unui imobil de la taxe și impozite deoarece imobilul a fost vândut din 2017 Ma numesc Mitre Nelu

Lasă un răspuns

Adresa ta de email nu va fi publicată.

Copyright © Toate drepturile rezervate T2K Skyline Group | CoverNews by AF themes.
0Shares
error: Continut protejat !!