Românilor le plac serialele turcești. Kanal D, peste meciurile care au adus o speranță fotbalului românesc
Patru echipe românești s-au luptat seara trecută pentru calificarea în play-off-ul Europa Conference League. FCSB, CFR Cluj, CSU Craiova și Sepsi OSK Sfântu Gheorghe au evoluat în manșa secundă din turul 3 al preliminariilor, în timp ce Simona Halep a s-a duelat cu Jil Teichmann. Românii nu au fost intersați să urmărească niciunul dintre aceste meciuri. Serialele turcești s-au bucurat de mai mulți spectatori.
Vești proaste pentru patronii cluburilor de fotbal din România
Datele oficiale de audiență, difuzate de Pagina de Media, arată că postul care a transmis meciul dintre FCSB și DAC 1904 nu a fost lider de audiență.
Pro TV a avut o medie de 1.160.000 pe minut. În schimb, serialul turcesc „Mă numesc Zuleyha”, difuzat de Kanad D, a fost urmărit de 1.207.000 de telespectatori. De fapt, s-a clasat pe locul 1. Este o pierdere importantă pentru Pro TV.
Kanal D, lider de audiență în joia europeană
Nici meciul dintre campioana CFR Cluj și Șahtior nu i-a convins pe români să renunțe la serialul de la Kanal D. Partida de pe Digi Sport 2 a fost următită de 130.000 de oameni. Meciul Simonei Halep a atras mai mulți telespectatori.
Meciul dintre jucătoarea de la malul mării și Jil Teichman a fost urmărit de 274.000.
Jocul celor de la CSU Craiova a atras și mai mulți spectatori decât partida dintre Halep și Teichman. Debutul lui Mirel Rădoi a fost urmărit de 280.000 de români.
Care a fost cel mai urmărit meci al serii
Toate echipele s-au calificat în play-off-ul Europa Conference League, mai puțin formația din Sfântu Gheorghe. Meciul dintre Djurgardens și Sepsi s-a văzut la Pro Arena. Foarte puțini români au fost interesați să urmărească partida.
Articolul Românilor le plac serialele turcești. Kanal D, peste meciurile care au adus o speranță fotbalului românesc apare prima dată în Playsport.
Preluat de pe site-ul Playsport
Doneaza pentru a sprijini proiectul "Info real"
Daca ai surprins imagini (foto sau video) care crezi ca pot deveni stiri, nu ezita sa le trimiti la [email protected]